Известие

Collapse
No announcement yet.

Вакуумен регулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вакуумен регулатор

    Здравейте! Днес ходих до майстора на метана,че не ми работеше колата на метан и той видя едно маркуче,което беше извадено. Попита ме дали колата върви на бензин,понеже това маркуче било за вакуум и било свързано с вакумния регулатор! Казах му ,че си върви на бензин само че е мудна(проблем,който все оше не мога да разбера от къде идва),а той каза,че имам проблем защото без да е вкаран този маркуч колата вуобще не трябва да може да върви на бензин! Вярно ли е това и ако да какъв може да е проблема! И дали може от това да не ми върви добре колата! Благодаря предварително!!!
    Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

  • #2
    Според мен ако ръгнеш маркуча на мястото му , сам ще стигнеш до верния отговор.
    Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
    Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

    Comment


    • #3
      Чак въобще да не върви,не,но ще ускоряваш като товарен влак.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        И с маркуча и без маркуча едно и също.Няма разлика
        Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
          И с маркуча и без маркуча едно и също.Няма разлика
          Което ще рече,че системата е магерена.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            ?
            Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

            Comment


            • #7
              Имало е "майсторско" включване по вакуумния регулатор.Просто е "скопен".
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                А това оправя ли се или само с нов?
                Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                Comment


                • #9
                  Намери сервиз,в който да разбират от нашите коли.Може само да е затапена системата.Големият въпрос обаче е защо са го направили?
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:24.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Ако е паднало само,трябва да му играят оборотите от въздуха дето ще тегли.Понеже колегата не спомена подобно нещо,смятам че е затапена нарочно системата.Ако беше проходима,при закачването на маркучето щеше да усети разликата.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        хора пробвах още няколко пъти да махна и сложа маркуча и осетих,че има разлика в работата на свободен ход на двигателя.И сега забелязах,че сякаш оборотите ми са нормални(до сега не бяха) утре ще пробвам пак със сигурност и ще видя като махна маркуча стойностите на обортомера и като го сложа как ще бъде!
                        Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                        Comment


                        • #13
                          ---
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:24.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
                            хора пробвах още няколко пъти да махна и сложа маркуча и осетих,че има разлика в работата на свободен ход на двигателя.И сега забелязах,че сякаш оборотите ми са нормални(до сега не бяха) утре ще пробвам пак със сигурност и ще видя като махна маркуча стойностите на обортомера и като го сложа как ще бъде!
                            Щом системата работи,продухай маркучето при свалено и от двете страни положение и щуцера към колектора.Закачи го и виж дали колата ще се изфорсира чисто при рязко подаване на газ и после бързо да задържи стабилни обороти.Ако това става,значи си готов.Ако не,най-вероятно ще трябва да се провери и центровката.

                            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                            Разлика има, но е едва забележима. Без вакуум регулаторът поддържа по високо налягане в системата. Отворът който се освобождава във всмукателният колектор е сравнително малък и МПХ компенсира разликата(поне при мен) във количеството въздух. Така или иначе най голяма разлика би трябвало да се усети след като се засече колко гори.
                            Слагайте си маркучетата по местата и ги стягайте с нещо да не се измъкват. Аз ползвам "свински опашки".
                            И аз ползвам номерът със "свинските опашки".
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Има разлика на свободен ход без маркуча и със него,но само на свободен ход.
                              Иначе мерси много на всички,които се отзоваха толкова бързо! За сега оборотите ми се нормализираха.Сега почвам да търся от какво не върви като хората тая пущина !
                              Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                              Comment

                              Working...
                              X